Thank You

Monday, January 24, 2011

ketika cinta bertasbih

salam...

wah, airmata aku mengalir... disebabkan citer ketika cinta bertasbih... tak sangka airmata aku mengalir dengan begitu senang sekali... :'(


ketika cinta bertasbih


antara part aku mengalirkan airmata...

don't be sad :'(

part 1: ketika kemalangan dan azzam koma dan ibu azzam pergi untuk selama-lamany... huhuhuh :'(

part 2: ketika azzam membaca surat daripada vivi (tunang azzam)... surat itu juga disertakan bersama cincin pemberian ibu azzam... huhuhuhu...:'(

part 3: ketika ayah anna menceritakan kisah seorang wanita yang telah dikahwini dan diceraikan selepas 6 bulan tanpa disentuh oleh suaminya... dan wanita tersebut adalah anaknya iaitu anna... huhuhuh...:'(

part 4: ketika ayah anna membaca doa selepas selesai akad nikah... ayah anna mengalirkan airmata kesyukuran... huhuhuh..:'(

itulah aku... minah emosi dan sensitif... tp kalau korang da tengok dan tak nangis... aku salut lah kat korang...tabik spring2 tuu... tp aku tetap nak nangis juga... cukup syarat da tuu... lebih dari satu aku boleh nangis dalam satu cerita... dan cuba bayangkan kalau aku tengok lebih dari satu citer... uhh, tak ya lah korang bayangkan... lebam mata korang nnt... he3... mood happy, kena kembali balik.. =)

okey lah, aku nak pergi berehat-rehat dulu.. sbb petang karang aku nak pergi shopping lagi bersama-sama kawan2 tersayang... nak beli cenderahati kat family... sebab aku nak balik Sabah... yahuuu... bestnya.. tak sabar nak terbang.. opssss, terlebih sudah... he3... pinjam trademark stacy jap... =)

sampai bersua lagi... =)


image> credit to: Mr. Google :)

peace no war... ;)
cenyum celalu... terbaiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk... :)

No comments: