Thank You

Sunday, January 16, 2011

lapar

salam...

selamat tengah hari cemua... korang2 da makan lunch??? mesti korang da makan kan.. hu3.. aku tak makan lunch lagi sebab kena beli sendiri...=(

tiba-tiba rindu ngan masakan mumy... waktu2 begini mumy da masak untuk makan lunch... sebab hari minggu adalah hari cuti mumy... huhuh... cedey ohh... kalau kat kolej kediaman... aku kena cari makan sendiri... berdikari kata kan... sebab kalau aku tak cari makan sendiri... kebuluran lah aku...

ermmmm, kalau kat rumah semua da terhidang... wah, terasa macam puteri raja plak... tp hari minggu jak dapat makan lunch masakan mumy... sebab hari2 biasa mumy keja... office hour katakan pegi keja kul 7 pagi dan balik kul 5 petang... itulah mumy... tp mumy tak pernah mengeluh pabila mumy masak sorang2 sebab aku takkan tolong mumy kalau mumy masak... malas nya aku.. he3... itulah aku... malas nak masak dan tolong masak...



sebab itulah aku sayang sangat2 kat mumy.. miss you so much mumy.. muahxxx... tak sabar nak peluk cium mumy... mumy, tunggu kepulangan kakak ya.. kakak nak bermanja puas2 bila balik nnt.. nak tatap wajah mumy puas2 juga.. nak usik mumy puas2 juga.. apa yang penting, nnt kakak tolong cabut uban mumy ya...=)

ohh no... aku da melencong habis dari entri lapar ku.. tp sesungguhnya lapar+mumy+rindu adalah berkaitan dengan entri lapar ku... kalau lapar mesti ingat mumy dan rindu masakan mumy...

okey lah, sampai sini dulu..
selamat berhujung minggu...

lakarlah memori terindah bersama keluarga yang tersayang dan tercinta...

image> kredit to: mR Google =)

cenyum celalu...

No comments: