Thank You

Sunday, January 2, 2011

selamat tinggal Sabah

salam...

baru sempat nak hapdate.... hari terakhir ku di Sabah dan selamat tinggal Sabah... baba, mumy dan adik2 menghantar aku ke airport terminal 2, Kota Kinabalu... pertama kali aku naik dari sini.... aku pun check in barang tanpa menunggu lagi... aku sedih saat itu, kerana aku pergi meninggal kan kampung halaman dan keluarga ku lagi untuk meneruskan pengajian ku...

sebelum aku pergi, baba dan mumy pesan macam-macam ngan aku; antaranya, belajar bagus2 ya nak... da tiba masa nya aku pergi... aku bersalaman dengan adik2 , mumy dan baba... baba berpesan lagi, blajar bagus2... anis akan ingat pesan baba...

sambil2 bersalaman aku menangis... sesungguhnya aku tidak kuat untuk berpisah dengan mereka... tetapi aku mesti kuat...

sampai di sini entri ku.... selamat tinggal Sabah, aku akan kembali lagi dengan kejayaan dan bila ada cuti dan rezki untuk balik lagi... amin...

cenyum celalu...

No comments: