Thank You

Monday, January 24, 2011

tulisan tangan

salam...

lalalalalalalala... nak test suara jap... he3... mcm mizz nina tak? he3... opsss, jgn nak prasan ya...hee... yeepiii... =)

ohh ya, entri ku pd malam or pagi ini ttg tulisan tangan... aku baru jak abis wat acaimen yang ke-berapa entah... terlalu banyak da.. dan sampai boleh lupa... he3...

acaimen yang da siap buat tuu... hanya menggunakan tulisan tangan jak tanpa meminta bantuan keyboard lappy ku... wah, itulah acaimen yang pertama menggunakan tulisan tangan... acaimen ini adalah subjek keusahawanan... sebab sepanjang 2 tahun pengajian ku... aku hanya meminta pertolongan keyboard lappy aku ... caya lah...


tiga helai kertas kajang, pen hitam dan pen biru yang cOmel... :)
terima kasih sebab sudi menemani diriku membuat acaimen... tanpa semua tu... acaimen aku tak mungkin siap... selain itu, terima kasih juga kepada buku keusahawanan aku...

bila d perhatikan tulisan aku.. aku rasa macam lawa lagi.. he3.. teringat zaman sekolah... rindu plak nak kembali ke sekolah... heee=)... kenapa lah aku ni suka puji dan prasan sorang2??? he2.. tp kan, sapa lagi nak puji dan prasan kalau bukan diri sendiri.. betul tak??? mmg betull... heee...

okey lah... sebelum aku menutupkan mata untuk tdur... aku nak pergi berkebun kejap... he3... nnt kecik hati plak kebun aku... sebab aku menghadap blog dan acaimen jak dan kebun terbiar... he3... ada2 jak aku ni tp mmg betul aku ada kebun :)...

mentang2 baru abis buat acaimen keusahawanan... biasalah, aku mahu juga jd usahawan yang berjaya... ceh2, tggi cita2... tp tak salah... asalkan kita tak putus berusaha, berdoa, dan berserah kepada yang maha ESA... insya Allah, amin...

sampai sini... jumpa lagi d entri yang terkini...

image>>credit to: my hp...

p/s>>> jgn lupa baca doa sebelum tido tau... :)

cenyum celalu...
celamat malam dan pagi korang...:)


No comments: