Thank You

Tuesday, January 11, 2011

minOr prOject

salam...

apa kabar semua??? i hope everything okey... aku nak citer kat entri ni ttg minor project aku sem ni.. uhh, bapak banyak ohh... aku da penin nak pilih tajuk or tema apa kerana semua produk kena related antara satu sama lain...

antara produk wajib yang patut di hasilkan untuk minor project adalah berikut; >>>> ceh, macam nak sertai contest plak aku nii... heee... cenyum kay jgn stress2...

jeng..jeng..jeng.. inilah produk2 yang perlu dihasilkan... tiga produk utama dan no 4 mengikut pilihan;


1. majalah / 8 pages
job size; 21cm x 28 cm

2. pakaging / pembungkusan
materials; free
job size; min> A4
max> A3

3. jacket buku ( coffee table book )
job size; min> A4
max> free

4. pilihan
i ) brochure
ii) poskad/ greeting card
iii) stationaries item
a) file folder
b) letterhead
c) name card
d) resume


sebelum nak hasilkan produk2 d atas... aku kena lah buat kertas cadangan dulu... kertas cadangan itu hendaklah di hantar 2 minggu dari tarikh hari ini... senang citer, hantar sebelum mid-term break chinese new year iaitu 26hb01.2011... urmmm, idea ohh idea... aku masih blur lagi...

dalam masa yang sama juga, aku kena buat research ttg aku punya tajuk... tajuk apakah kah yang related dengan semua??? selain itu, aku kena lakar masthead magazine... kepada kawan2 yang ada idea2 lebih 2... share2 lah ngan aku ya... keprihatinan korang amat2 lah aku hargai dan berterima kasih...

okey lah.. aku pergi dulu...

cenyum celalu kay...

No comments: