Thank You

Thursday, January 27, 2011

terbang

salam...

selamat pagi shah alam... opsss, selamat pagi semua... semoga hari ini lebih baik daripada semalam... apa nak citer erk? blur lah... sebab xcited nak terbang... peace... semoga penerbangan aku berjalan dengan lancar... amin ya rabb...

sebenarnya, aku belum nak terbang lagi... sebab pukul 10:30am-12.30pm, aku masih ada class yang perlu di hadiri lagi... pagi ini, class cancel jd tggu class kedua pula... ngantok juga menunggu ni... rasa nak tido balik tp nnt mesti penat kalau bangun balik jd jangan tido ya...

ermmm, tak sangka aku bakal terbang hari ini... tggu bukan main lama tp bila da sampai tarikhnya, rasa macam tak percaya... tak sabar nak jumpa family tercinta dan tersayang :)

aku rasa sampai sini dulu... (boleh rasa ke?) ... he3... aku nak g beli sarapan dulu... korang mesti da sarapan kan? kalau belum jum wat appointment kat aku... kita sarapan bersama-sama... he3... eya2 jak aku ni... okey lah, perut da berkeroncong... :D

cenyum celalu... cukup indah :D

No comments: