Thank You

Friday, January 7, 2011

bOsan

salam...

selamat petang semua... jawab, jangan tak jawab...heee.... aku dalam kebosanan hari ini... sebab hari ini hari yang rehat bagi aku sebab hari jumaat tak da class... heeepiiiiiiii... aku tak tau apa nak wat... huhuh... bosan..bosan..bosan.. bila da bosan aku pun buat lah entri bosan jugak... tak best langsung bila aku da bosan...


sekadar gambar hiasan


sambil2 update entri ini, aku pun dengar lagu dendangan dafi- bila terasa rindu... hayati lah lirik di bawah;


Apa agaknya khabarmu di sana?
Di sini ku sedang dibelenggu rindu
Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh anehnya hidup berasingan

Hati terasa bagai tertinggal di situ
Meskipun tubuh dah jauh beribu batu
Sesaat seperti setahun lamanya
Semasa kau tiada
Apa yang terdaya…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Jauh sekali hidup di sini berbeza
Beribu kali lagi ku selesa di sana
Tak sabar menantikan detik kepulangan
Namun hingga itu
Apa yang termampu…

Bila terasa rindu ku sebut namamu
Dengan harapan kau akan muncul dalam tidur
Bila terasa rindu ku bayang wajahmu dalam angan
Dan barulah ku terasa bagai disembuh

Terlintas di fikiran untuk meminggirkan saja
Semua pencarian di sini
Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari sukar mencabar


huh... terasa syahdu pula hati ku ini... tak sabar aku menantikan detik kepulangan bak kata lirik bila terasa rindu... aku akan sabar menunggu walaupun ia sukar bagi diriku... hanya itu yang mampu aku lakukan iaitu bersabar...

walaubagaimanapun diri ku dilanda bosan, tuitui senantiasa bersama ku... thanks tuitui... :D... aku tak da idea pada entri petang ini... sungguh2 aku bosan... sama ngan entri aku... apa2 pun hidup kena senyum dan terus senyum tanpa peduli apa orang nak kata... heee... jangan terlebih sudah bak kata stacy... :D

okey lah, entri bosan ku berakhir di sini...kepada yang sedang minum petang bersama keluarga, selamat minum petang dan kepada yang tidak, jangan bersedih... masa tu akan tiba, cuba tak tahu bila... insya Allah... sama2 lah kita mengingati saat2 gembira bersama keluarga tercinta dan tersayang kay...

cenyum celalu...:D





No comments: