Thank You

Wednesday, January 5, 2011

my parents

salam...

malam yang sepi... aku hanya berada di dunia ku sendiri iaitu dunia blog ku... sungguh ku tak duga aku dapat meneruskan menaip entri yang baru pada malam ini... alhmdulillah, atas izin yang maha ESA... aku masih bernafas di dunia yang sementara ini...

aku bersyukur kerana aku masih diberikan peluang untuk meneruskan segala-galanya seperti biasa... bak kata berjalan dengan normal... aku juga menghadapi semua situasi dengan penuh semangat...

di entri ini aku ingin bercerita tentang my parents... aku tefon mumy dan baba pada hari ini... mula2 aku kol mumy... tanya khabar mcm biasa... mumy pun tanya khabar aku... alhmdulillah, mumy sihat dan mumy cakap adik bongsu aku jak demam skrg dan sudah di bawah pegi klinik... mumy cakap juga da 2 hari adik tak pegi skula...

semoga cepat sembuh.. kak anis kasih, sayang dan cinta kt ejan...
adik bongsu ku yang b'nama ejan... slalu gaduh ngan aku tp kalau da berjauhan akan terbit rasa rindu.. bak kata org '' air yang dicincang takkan pernah putus...

sambil-sambil tanya khabar dan bercerita ttg adik bongsu aku.. aku pun selitkan ttg cuti mid-term aku... aku tanya kat mumy boleh balik tak... mumy kata balik lah kalau tiket murah... alhmdulillah, terima kasih mumy... jasa mu takkan anis lupakan... akan ku balas jasa mu...

after aku kol mumy... aku pun kol baba... aku pun tanya kabar baba dan baba juga sihat, alhmdulillah... aku tanya lah baba buat apa... baba kata tengah masak untuk adik bongsu aku yang tgh demam tuu...

perkara yang sama aku tanya baba... ba boleh balik tak... baba kata tgk lah tiket... dan aku kata 27hb 1, da boleh booking... baba kata mana2 lah... tp aku turun terminal 2, kota kinabalu...

selain itu, mumy dan baba tanya soalan yang sama... kenapa nakk??? dan siapa kawan sebilik untuk sem ni???... aku pun berkata teda apa2 dan kawan2 sebilik yang lama... mumy dan baba pun cakap... bagus lah 2... :D

miss them soo much... muahhxxxx...

....adek, baba, mumy dan aku....

okey lah, sampai di sini entri ku ttg my parents... sebenarnya takkan pandai abis kalau kita bercerita ttg parents... jd sama2 lah kita menyayangi mereka dan tidak menyakiti mereka... biarlah kita menjadi anak-anak yang soleh dan solehah kepada kedua ibu bapa kita... amin ya rabb...

masker kat muka pun da pecah2.. nanti bekedut plak muka yang tak bekedut ni.. heee... malam pun makin suram jd titonn lah kita... pesan ku selalu kepada kamu2... baca lah doa sebelum titoonn ya...

celamat malam...
mimpi yang indah2... :D

No comments: