Thank You

Sunday, January 2, 2011

alhamdulillah

salam...

aku hapdate lagi... aku da sampai Kuala Lumpur... pd pukul 9:44 pg... pd masa itu adik aku kol aku.. tahu2 jak aku da sampai... aku pun pegi lah amik beg aku yang aku check in masuk kargo... selepas itu, aku pun pegi beli tiket skybus tuk pegi kl sentral... 1 jam juga aku dalam bas... jauh perjalanan aku.. tp aku tetap meneruskannya...

sampai jak d kl sentral, aku pun beli tiket ktm ke stesen shah alam... dalam perjalanan aku mula rasa loya dan pening... rsa nak pitam pun ada.. sebab aku tak sarapan lagi... nasib lah mumy bekal kan air kt aku...

setelah sampai stesen shah alam, aku pun amik teksi ke hotel uitm sbb teksi jarang masuk dalam uitm shah alam... aku pun sampai hotel uitm... dengan penatnya aku menarik beg aku.. sambil2 itu aku kol mumy tp tak dapat jd aku pun tggu mumy kol balik dan mumy pun ko balik... aku cakap lah aku da smpi dan mumy pesan cari lah makan dulu... pastu baba nak cakap ngan aku, baba pun beri pesanan yang sama... tetiba air mata aku mengalir... ohh, sungguh ku tak sangka... sekejap jak aku mengalirkan airmata...

aku pun sampai kolej seroja (asrama), aku pun kol ahh... selepas itu, ahh teman aku amik borang daftar masuk kolej... setelah selesai isi borang, kami pun antr borang untuk mendapat kan kunci bilik... kami dapat bilik aras 4/ blok 1... yeay, tak jauh berjalan... aku pun mesej baba yang aku da dapat bilik dan baba kata bgs lah dan rehat2 lah nak... :(

sampai jak bilik, aku pun solat zohor... setelah selesai solat, aku pun kemas2 barang2...

alhmdulillah, semuanya selesai dengan baik...

alhmdulillah, baba, mumy dan adik2 selamat sampai ke rumah kami..sandakan..

sampai d sini entri aku sebab waktu maghrib da nak masuk...

cenyum celalu.. :D

No comments: