Thank You

Thursday, January 13, 2011

terkejUt

salam...

selamat petang kawan2.... semua da minum petang... if yang da minum petang... syukur, alhmdulillah... dapat juga minum petang bersama orang2 yang tersayang... =) tp aku tak dapat lah minum petang bersama yang tersayang tetapi tak pa... aku redha...

ohh ya... aku ingin meneruskan entri aku... td lepas balik dari class.. aku on lah facebook... facebook jak keja aku...=) tetiba classmate aku chat kat aku ttg sesuatu dan bertanya kat aku... aku pun pelik dan aku terkejut juga pabila aku chek apa yang classmate aku suruh chek 2...

aku pun buka portal uitm dan login ID student aku... dan aku dapati... aku pun sama macam classmate aku... iaitu;


MODUL PPKP
SEMESTER
Modul 3 KEPIMPINAN DAN PENGURUSAN ORGANISASI
3
Unit 1 Kepimpinan & Pengurusan Organisasi
Unit 2 Pembentukan Jawatankuasa Dan Pengendalian Mesyuarat
Unit 3 Perancangan, Pelaksanaan, Penilaian Dan Analisis Program
Unit 4 Pengurusan Dan Pelaksanaan Projek



BELUM DIHADIRI

Modul 1 PEMBANGUNAN DIRI
Unit 1 Peranan & Tanggungjawab Mahasiswa
Unit 2 Kemahiran Belajar & Kemahiran Maklumat
Unit 3 Konsep Mesra Ilmu, Insan & Alam
Unit 4 Konsep Islam Hadhari

Modul 2 PERKEMBANGAN DIRI
Unit 1 Kemahiran Intra Dan Interpersonal (Kemahiran Komunikasi)
Unit 2 Pengurusan Diri & Masa
Unit 3 Pengurusan Emosi Dan Kemahiran Asertif
Unit 4 Kemahiran Bersosial & Pembentukan Kumpulan


Modul 4 PENGUKUHAN JATI DIRI
Unit 1 Pembinaan Warga Setia
Unit 2 Falsafah 'MIM'
Unit 3 Explorasi Jati Diri

Modul 5 STRATEGI KERJAYA & PENEMPATAN PEKERJAAN
Unit 1 Meneroka Potensi Diri Memilih Kerjaya
Unit 2 Eksplorasi Kerjaya : Penyediaan Graduan Untuk Pasaran Global
Unit 3 Temuduga Pekerjaan
Unit 4 Penampilan Diri


aku pun terkejut kerana modul yang aku hadiri selama 4 semester hanya aku hadiri pada sem 3 sahaja dan modul sem 1, 2, 4 aku tak hadiri... sedangkan aku hadiri semua modul dr sem 1-sem 4... tp sistem mengatakan aku tidak menghadiri modul 1,2, dan 4...

uhh, terkejut ohh.. kawan2 aku yang lain pun macam 2.. menghadapi masalah yang sama... ermm, bagi menyelesaikan masalah modul... kami mengambil langkah penyelesaian untuk berjumpa ketua program kami esok...

aku berharap, agar aku dan kawan2 tidak mengulang modul2 sebelum ni... amin ya rabb...

okey lah... aku nak berhenti untuk meneruskan entri ini sebab baju2 dalam baldi tak basuh lagi... anis, cepat basuh.. he3... ingat kat mumy kat umah... cian mumy, sebab tak da tolong mumy nak basuh baju2 kat umah... =)

mumy.. mumy... nnt kakak balik cuti.. kakak tolong mumy ya... macam mumy dengar aku taip macam 2 kat blog aku kan... heee =)... tak pe, nnt aku bagitau mumy yang aku ada blog dan mumy boleh follow dan mumy tahu juga hasrat d blog aku ni... =)

aikkk, da terpesong da aku dr landasan terkejut sbb modul aku... hee3... cepat2, da lambat nak basuh baju nii...

oke2, entri ku smpi sini dulu ya... sampai ketemu lagi... sayang mumy... tetiba lagi... mumy jak keja aku ni... da besar2 pun mumy juga... tak pe... sayang mumy.. dah..dah.. aku pergi dulu...=)

sayang korang2 juga..muaahxxx...
cenyum celalu

No comments: