Thank You

Thursday, January 20, 2011

ice-blended

salam...

alhmdulillah, aku masih lagi dapat menaip untuk entri yang baru pada malam ni... walaupun lewat aku tetap update blog aku... kelewatan bukan lah di sengajakan tetapi atas sebab kesihatan yang tak mengizinkan.... aku masih lagi kurang sihat....

sepanjang hari ini... aku tidur jak... tp tanggungjawab ku tetap aku laksanakan... tanggungjawab itu ialah mengerjakan solat 5 waktu... walaubagaimanapun sakit atau dugaan yang kita hadapi, tanggungjawab kita terhadap Allah S.W.T.. jangan sesekali kita lupakan kerana Allah senantiasa bersama kita...

ermmm, entri aku malam ini ttg apa ya??? aku pun tak tahu... fikiran aku masih lagi tak dapat menumpukan perhatian sepenuhnya... uhh.. blur dan terus blur lagi...

oh ya, aku baru perasan bahawasanya... nafsu makan aku macam2 bila aku demam... antarany yang aku tak boleh makan aku nak makan... sebagai contoh; ice-blended


ice blended seksyen 2... ubat tambahan.. he3..

jd ice-blended adalan entri pada malam ni... ice-blended seksyen 2 cedap... itu adalah ubat tambahan selain panadol dan ubat selesema yang da aku makan td... terima kasih kepada kawan aku sebab sudi belikan untuk aku... =)

ohh...kepala aku da pusing da... nampak gayanya... entri aku akan berakhir di sini pada malam ini... sampai berjumpa di entri yang berikutnya... dengar lah lagu dendangan Ana Raffali; tolong ingatkan aku... tak ada kena mengena dengan demam ajl... sebab demam melanda diri sendiri... =(

p/s>> sebelum tido baca doa dulu tau...

celamat malam..
mimpi yang indah2 =)

No comments: