Thank You

Friday, January 14, 2011

malas

salam...

lalalalala, ketemu lagi di entri baru... kawan2 sihat hari ini... aku sihat tp malas... sebab aku tak da class pada hari jumaat jd malas menguasai diri... mmg tak patut kan kawan2...

bercerita ttg malas... mmg tak kan habis... sebab golongon yang malas akan dibelenggu dengan semua keja yang tertangguh dan bertimbun... jd jangan malas hari2 tau ... malas jarang2 tak pa..=)

urmmm, sebab malas juga aku tak pegi jumpa ketua program pada hari ini... jd aku akan selesaikan masalah modul aku pada hari isnin nanti... mmg betul lah aku ni... hee...

ohh ya, tp kan aku rajin pegi print first acaimen aku td... da print daa... yes... =)... selain itu, aku rajin pabila bab makan sbb kalau da makan membuatkan perut aku kenyang dan bertambah malas... hee2....

okey lah... aku malas nak meneruskan entri ini... nnt2 aku citer entri yang baru plak ya... jd jum titonn kawan2... pastikan kawan2 solat zohor dulu sebelum titonn tau... dan bangun sebelum azan solat asar tau...
piCture> kredit to: mR. Google


okey2.. celamat titon..zzzZzZZ.. => pesan ku, baca doa sebelum titon yaa...

cenyum celalu=)

No comments: