Thank You

Saturday, January 8, 2011

biLa maLam akU hOmesiCk

salam...

malam yang dingin ini... aku meneruskan entri ku... bila malam aku homesick... aku pelik... apa lagi kawan ku... pelik ngan aku... bila malam aku akan menggunakan sweater ku... padahal kawan ku kepanasan... aku plak kedinginan... mulalah aku memperlahankan kekuatan kipas dr 5 kpd 3 sahaja...


ermmm, homesick ka aku??? aku hanya tahu itu jak sebab bila malam kat umah aku okey tp bila malam kat asrama aku jd tak okey... huhuh... baru seminggu aku kat sini... aku da mengalami homesick malam... bilakah homesick aku akan berakhir??? da dua tahun aku merantau sorang2 tp homesick tetap ada... mmg betul lah, biar buruk tempat sendiri tetapi tempat sendiri juga tetap dihati...


walaupun dingin aku rasakan...aku tetap meneruskan entri ku ini... aku tidak mahu bila malam aku homesick aku jd leka dengan dunia homesick ku... aku harus dan tetap kuat di sini... demi nama cita2 dan kejayaan... amin ya rabb...


mumy, baba, abg, adik2... kakak merindui kalian.. kalian senantiasa di hati dan ingatan kakak... ingatlah, kakak selalu mendoakan kesihatan dan kesejahteraan kalian... tanpa doa, sokongan dan dorongan kalian kakak tak kan berada di mana kakak berada sekarang... sayang kalian selalu...


ku berharap, bila malam aku homesick menjadi kekuatan kepada ku untuk meneruskan segala2nya tanpa mengenal erti putus asa dan fed-up...


berakhir di sini... jam da nak menunjukkan esok... sampai berjumpa di entri yang lebih baik dr hari ini...pesan ku hanya satu, baca doa sebelum titoon...


celamat malam...
mimp yang indah2...:D

No comments: