Thank You

Monday, January 3, 2011

shopping

salam...

aku kembali untuk hapdate... smile... :D

aku dan kawan2 pegi shopping sakan hari ini... macam2 kami cari... terutamanya aku, sebab aku tak da barang2 keperluan harian lagi... kami mula dari tingkat 4 kali... iaitu bahagian gajet... pastuu sampai lah tingkat bawah... sampai tak sedar da ujan kat luar...

gajet tambahan untuk lappy aku

sesudah abis shopping kat situ... kami pegi shopping tempat lain pula... tanpa menunggu kami meredah ujan tp aku tak redah sebab aku guna payung untuk keselamatan lappy adek aku... da lepas meredah ujan... kami pegi ke toilet untuk... pegi toilet pun aku nak citer... kecoh betul lah aku ni...he3.. tp bukan selalu... kecoh kt sini jak... heee...

segelintir barang2 yang aku beli... cehhh.. :D

kami shopping lagi... wah, banyak juga duit kuar tp tak pa sebab barang2 penting juga yang di beli... lain lah kalau beli barang yang tak penting.. betul tak??? heee... setelah selesai shopping kami pun penat dan duduk2 untuk melepaskan penat di kerusi yang ada d situ... selain itu, perut pun lapar untuk di isi... perut ohh perut... lapar ohh lapar jak... :) kami pun makan kt noodle station.. selepas makan, kami pegi solat zohor... alhmdulillah... kami pun beredar setelah selesai semua nya...

okey lah, penat nak citer pasal shopping lagi... sampai jumpa lagi di entri yang lain pulak... sebelum itu, aku nak sorry sebab gambar tak lawa... biasa lah guna kamera hp jak... semata-mata nak bubuh kat blog... heee...

cenyum celalu :D

No comments: