Thank You

Monday, January 24, 2011

adobe

salam...

selamat pagi dan malam korang... aku just nak update blog jak... korang boleh tidur dengan nyaman tanpa ganguan dr aku ya... biasa lah, aku kalau da menaip... keyboard aku tak pernah tak bising.. mesti bising punya... yuhuuu...

kepada korang yang tak tidur lagi... selamat berjaga-jaga macam aku... =) tp aku pasti akan tidur sebab aku tak boleh jd kelawar pabila malam... kerana aku akan mengalami masalah sakit kepala kalau aku jd kelawar malam...




oh ya, aku nak update blog pd masa2 genting ni sebab aku nak tulis entri ttg adobe... aku da minta tolong install tiga software yang amat penting dalam hidup aku skrg dan selama-lamanya... antara software itu ialah adobe illustrator, adobe indesign dan adobe photoshop... da nak dekat sebulan aku booking nak install kat kawan tp baru malam ni aku berkesempatan ke bilik kawan aku itu..

fuhh, caya lah kat aku.. he3... apa2 pun terima kasih Zaty sebab tolong install.. =) lepas ni, boleh lah install sendiri sebab da ada installer software2 tu... free lagi... he3... aku ni, kedekut betul kan ??? ingat kat mumy... mumy kata ''kakak jangan lah kedekut sangat'', kalau nak sesuatu tu... tutup mata jak kalau nak''... tp kalau ngan mumy... kakak tak kedekut tau... =)... mana2 aku berada pesan mumy senantiasa mengiringi ku... kuat sungguh pesanan seorang mumy kepada anak-anak nya... dan setiap pesanan itu penuh dengan makna dan maksud tersirat... mahupun tersurat...

wah, rindu mumy sangat-sangat... aku akan sabar dan terus sabar...

okey lah... da memanjang entri aku... nak citer pasal adobe jak tp da ke-laut da...hee... mohon maaf dr ku...=)

p/s>>> baca doa sebelum tido tau... =)

selamat pagi dan malam...
cenyum celalu..=)


No comments: